понеділок, 30 листопада 2020 р.

          Дистанційне навчання

     Понеділок, 30 листопада


Доброго ранку, дорогі мої самостійні учні! От ми знову  працюємо дистанційно.Я думаю, що ви пам'ятаєте як потрібно працювати. Не лінуйтеся, не відкладайте завдання на потім. Виконуйте все і надсилайте вчасно.Бажаю вам успіхів! Будьте всі здорові! Бережіть себе!


 Читання

Тема.   У світі поезії. Поняття "лірика". Вірші Тараса Шевченка, Лесі Українки, Павла Тичини.

1.Мовленнєва розминка.

Дихальні вправи.

Вдих - носом, видих - ротом;

Вдих - носом, видих - ротом;

Вдих - носом, на видих говоримо речення "А завтра зима".

Утвори слово із перших складів.

Берег, ремесло, гиря, няня.

Десять, решето, вода.

Гаї, зелень, табір.

Банан, ранок, бандура.

Робота над скоромовкою.

У садочку у Пилипа виросла висока липа.

Не лінь було Пилипу щодня полити липу.

2. Пригадайте який твір можна назвати віршем.

Повторіть правило на с.53.

3.Прочитайте вірш Т.Шевченка "Дивлюся - аж світає", с.54-55. Дайте відповіді на запитання.                                                      

4. Прочитайте правило які вірші називаються "ліричними".  

5. Прочитайте вірш  Лесі Українки "Тиша морська", с.56. (Подумайте голосно чи тихо ви будете читати цей вірш).

6. Послухайте як читають вірші Т.Шевченка і  Л.Українки актори і самі навчіться їх виразно читати.

https://www.youtube.com/watch?v=h_WN8Faxpg8

https://www.youtube.com/watch?v=upwcJbVKeP


7. Прочитайте уривок з вірша П.Тичини "Добридень тобі, Україно!". Які почуття висловлює поет у вірші? Що описує?

Завчіть цей уривок напам'ять.  


Математика

Тема. Множення і ділення десяткових дробів на 10, 100, 1000.   

1. Пригадайте, як множити натуральні числа на 10,100,1000.         Виконайте усні обчислення.    

734 × 10 = 7340             8500 : 10 = 850

329 × 10  =                      5070 : 10 = 

46 × 100 = 4600             1400 : 100 = 14

98 × 100 =                       35000 : 100 = 

704 × 1000 =                   25000 : 1000 =

2. Уважно перегляньте відео як множити і ділити десяткові дроби на 10, 100, 1000.

https://www.youtube.com/watch?v=G9GJan6xEtI

https://www.youtube.com/watch?v=6q1oyPIBGso

3. Прочитайте у підручнику Е.Александрової як множити і ділити десяткові дроби на 10, 100, 1000, с.54 - 55.

4. Виконайте тренувальні вправи письмово, с.55-56 №99, 100, 102, 103.

5. Знайти значення виразів.                                                          Усі дії записати  в стовпчик, а де легко - в рядок.                    Не забувайте про порядок виконання дій.                     

5100 - ( 62,7 + 37, 3) × 4,08

(834,2 - 42,15) : 10 + 2,95

6. Розв'язати рівняння.

3,5 + 10 × Х = 20,21  


Природознавство

Тема. Повторення вивченого матеріалу. План. Масштаб. Географічна карта.

1.Перегляньте відео.

https://www.youtube.com/watch?v=iWIhgTl5NzM

https://www.youtube.com/watch?v=LSck6Jxu-8I

https://www.youtube.com/watch?v=TDMJoc8oHJs

2.Попрацюйте з підручником. 

Прочитайте статті: План місцевості. Масштаб. Географічна карта.

Зверніть увагу на висновки та умовні знаки на карті і плані. 

3. Опрацюйте відповідні сторінки в зошиті.                               

4.Виконайте тестові завдання за посиланням сьогодні до 13год:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6224084


Трудове навчання

Тема. Робота з пластиліном. Виготовлення з пластиліну об'ємної фігури тварини. "Мавпочка".

1. Повтори правила роботи з твердим пластиліном.
Як працювати з твердим пластиліном:
  1. Спочатку його треба добре розігріти і розім'яти в руках;
  2. Використовувати не весь брусок, а відрізати або відщипувати від нього шматочки;
  3. Працювати на спеціальній дощечці або клейонці, щоб не забруднити стіл.
2. Виконайте завдання в альбомі з трудового навчання, с.24










Немає коментарів:

Дописати коментар