середа, 18 березня 2020 р.

Дистанційне навчання, 19 березня

                                           

                                         Четвер, 19 березня



                                          Природознавство

         Тема. Гриби – живі організми. Будова грибів. Значення грибів у   природі.
1.     Перегляньте відео за посиланням:




2.     Опрацюйте матеріал підручника с. 121- 125.
Висновки
·          У природі існує цілий світ грибів.
·          Гриби — це окрема група організмів.
·          Гриби живляться готовими поживними речовинами, як тварини, але ростуть і ведуть прикріплений спосіб життя, як рослини.


3.Тестування
1. Чи можна сказати, що гриби — це рослини?
·        ○ Так.
·        ○ Ні.
2. Гриби — це:
·        а) рослини;
·        б) тварини;
·        в) представники особливого царства.
·        3. Які ознаки живих організмів мають гриби?
·        а) Дихають;                  б) живляться;      в) ростуть;
·        г) розмножуються;      д) вмирають.
·        4. Чим відрізняються дерева і гриби?
·        ○ Вони не відрізняються.
·        ○ Будовою. У гриба є капелюшок, а у дерева — гілки з листям.
·        ○ Гриби і дерева — це різна група живих істот.
·        ○ Дерева — їстівні, а гриби можуть бути неїстівними.
·        5.. Розгляньте схему будови гриба та позначте правильне твердження.
·        ○ Гриб складається з кореня, ствола і капелюшка.
·        ○ Гриб складається з капелюшка, ніжки і грибниці.
·        ○ Гриб складається з капелюшка і ніжки.
4. Гра «Так чи ні?»
5.  Домашнє завдання.
Виростити і розглянути гриби  плісняви.

Математика
         Тема. Порозрядність виконання всіх дій з багатоцифровими числами.
         1.Переглянь  відео і повтори  як множити і ділити багатоцифрові числа.



         Завдання.  Виконати усно №784, 792.
                            Виконати письмово № 793, 794.


                            Склади вираз і знайди його значення №565.
                  Пригадай: сума + ;     різниця -  ;     добуток  х ;      частка  :    

                            Розв’язати задачу №68  виразом  і  діями з поясненням.
         Домашнє завдання. Розв’язати рівняння №950, повторити таблиці множення.


                                               Основи здоров’я
         Тема.  Поведінка біля залізничної колії


Завдання.  Опрацювати у підручнику  с. 98 – 101, у зошиті с.37.




                                      Трудове навчання
         Тема. Аплікація з тканини «Декоративний коник»




Немає коментарів:

Дописати коментар