Четвер,
19 березня
Природознавство
Тема. Гриби – живі організми. Будова грибів. Значення грибів у природі.
1.
Перегляньте
відео за посиланням:
2. Опрацюйте
матеріал підручника с. 121- 125.
Висновки
·
У природі існує цілий
світ грибів.
·
Гриби — це окрема група
організмів.
·
Гриби живляться готовими
поживними речовинами, як тварини, але ростуть і ведуть прикріплений спосіб
життя, як рослини.
3.Тестування
1. Чи можна сказати, що гриби —
це рослини?
·
○ Так.
·
○ Ні.
2.
Гриби — це:
·
а) рослини;
·
б) тварини;
·
в) представники
особливого царства.
·
3. Які ознаки живих
організмів мають гриби?
·
а) Дихають; б) живляться; в) ростуть;
·
г) розмножуються; д) вмирають.
·
4. Чим відрізняються
дерева і гриби?
·
○ Вони не відрізняються.
·
○ Будовою. У гриба є
капелюшок, а у дерева — гілки з листям.
·
○ Гриби і дерева — це
різна група живих істот.
·
○ Дерева — їстівні, а
гриби можуть бути неїстівними.
·
5.. Розгляньте схему
будови гриба та позначте правильне твердження.
·
○ Гриб складається з
кореня, ствола і капелюшка.
·
○ Гриб складається з
капелюшка, ніжки і грибниці.
·
○ Гриб складається з
капелюшка і ніжки.
4.
Гра «Так чи ні?»
5. Домашнє
завдання.
Виростити і розглянути гриби плісняви.
Математика
Тема. Порозрядність виконання всіх дій з
багатоцифровими числами.
1.Переглянь відео і повтори як множити і ділити багатоцифрові числа.
Завдання.
Виконати усно №784, 792.
Виконати
письмово № 793, 794.
Склади
вираз і знайди його значення №565.
Пригадай: сума + ; різниця - ; добуток х ; частка :
Розв’язати
задачу №68 виразом і діями
з поясненням.
Домашнє завдання. Розв’язати рівняння
№950, повторити таблиці множення.
Основи
здоров’я
Тема. Поведінка біля залізничної колії
Завдання. Опрацювати у підручнику с. 98 – 101, у зошиті с.37.
Трудове навчання
Тема. Аплікація з тканини «Декоративний
коник»
Немає коментарів:
Дописати коментар