неділя, 15 березня 2020 р.

Дистанційне навчання, 17 березня

Вівторок,  17 березня

                    

                                              Читання

ТемаДніпрова Чайка «Дівчина –Чайка»


1.     Розчитування.



2.     Прочитайте оповідання  (с.112 – 116).
3.     Прочитайте перший абзац оповідання (с.112)
-         Про що розповідається в ньому?
-         Знайдіть опис острова.
-         Придумайте заголовок.
4.     Прочитайте другий абзац оповідання (с. 113).
-         Про кого в ньому розповідається?
-         Яку добру справу робив на острові чоловік?
-         Прочитайте опис дочки чоловіка.
-         Який заголовок можна придумати до цієї частини?
5.     Прочитайте частину, у якій розповідається про те, що 
почула дівчина крізь сон, коли відпочивала на березі моря.
-         За що була вдячна рибонька дівчині і як хотіла їй 
віддячити?
-         Чого хотіла навчити дівчину морська свинка і за що?
-         Якою таємницею хотіла поділитися птиця-бабич 
з дівчиною?За що вона хотіла розказати цю новину.
-         Чому розгнівалися хвилі?
-         Як можна назвати цю частину тексту?
6.     Дочитайте оповідання (с.114 -116).
-         Кому хотіла допомогти дівчина? Як саме?
-         Чому плакала дівчина?
-         На кого обернулася вона?
-         Доберіть заголовок до останньої частини оповідання.
7.      Складіть і запишіть у зошит план оповідання, використо-
 вуючи придумані заголовки.
                                           17 березня
                                 Домашня          робота
                                      Дівчина-чайка
                                              План


                                                 Математика
Тема.  Письмове ділення і множення багатоцифрових чисел. Знаходження значень виразів. Розв’язування текстових задач.
           1. Хвилинка каліграфії
        Запишіть усі числа, які побачили.
           •- Довжина кордону України  6500км,
           • - В Україні 73000 річок
           •-20000 озер
           •- Найвища вершина  Кримських гір (Роман-кош) – 1545м,


           •- Найвища вершина Карпатських гір – (Говерла) – 2061м
2. Виконай ділення . Перевір результати множенням.
          818 : 2                  468 : 6                   608 : 8  


(Працюємо з підручником Богдановича)

 3.  Розв'яжи приклади.  с.134, №910 (1, 2), с.122 №820 (1,2) .

4Розв'яжи задачу. с.32, №218. 
                                     1ц (центнер) = 100 кг
                                      8 ц = 800 кг.
Накресліть схему і  розв'яжіть задачу, склавши рівняння.

5.  Галявинка –Розумника
•Що важче: кілограм борошна чи кілограм заліза?
•Коли гусак стоїть на двох лапках, його маса 4 кг. Яка маса гусака, якщо він стане на одну лапку?
•Ціна книжки 31 грн. Книжка дорожча за обкладинку на 11 грн. Визначити ціну книжки.

6. Дом. завд.  с. 124  № 829.



                               Українська мова    
Тема.  Граматична основа речення. Взаємний зв'язок між підметом і присудком.


1. Хвилинка каліграфії. 
Пограймося! 
 Напишіть правильні з'єднання (1рядочок на вибір).

2.  Перегляньте відео.



3.  Виконайте вправу 247. ( Поміркуйте разом з друзями - розумниками).
Запишіть у зошит за зразком:
      Тремтить ( що? ) берізка;
       берізка ( що робить? ) тремтить.

4.  І знову пограймося! Але спочатку повторіть правило на с.42.
5. Виконайте вправу  250 (письмово).

6. Домашнє завд.  Вправа 251.



                            Природознавство 

Тема уроку. Пристосування тварин до життя в різних        умовах. Екскурсія в природу. 




Завдання. 

Переглянути відео за посиланням.

https://www.youtube.com/watch?v=IgQ5oitVeT8

https://www.youtube.com/watch?v=0dH5v9nG4fA

https://www.youtube.com/watch?v=LrZxasU4tGY

Прогулянка в природу. Спостереження за тваринами навесні.


2









Немає коментарів:

Дописати коментар