Вівторок, 17 березня
Читання
Тема. Дніпрова Чайка «Дівчина –Чайка»
1. Розчитування.
2. Прочитайте оповідання (с.112 – 116).
3. Прочитайте перший абзац оповідання (с.112)
-
Про
що розповідається в ньому?
-
Знайдіть
опис острова.
-
Придумайте
заголовок.
4. Прочитайте другий абзац оповідання (с. 113).
-
Про
кого в ньому розповідається?
-
Яку
добру справу робив на острові чоловік?
-
Прочитайте
опис дочки чоловіка.
-
Який
заголовок можна придумати до цієї частини?
5. Прочитайте частину, у якій розповідається про те, що
почула дівчина крізь сон, коли відпочивала на березі моря.
-
За
що була вдячна рибонька дівчині і як хотіла їй
віддячити?
-
Чого
хотіла навчити дівчину морська свинка і за що?
-
Якою
таємницею хотіла поділитися птиця-бабич
з дівчиною?За що вона хотіла розказати
цю новину.
-
Чому
розгнівалися хвилі?
-
Як
можна назвати цю частину тексту?
6. Дочитайте оповідання (с.114 -116).
-
Кому
хотіла допомогти дівчина? Як саме?
-
Чому
плакала дівчина?
-
На
кого обернулася вона?
-
Доберіть
заголовок до останньої частини оповідання.
7. Складіть і
запишіть у зошит план оповідання, використо-
вуючи придумані заголовки.
17
березня
Домашня
робота
Дівчина-чайка
План
Математика
Тема. Письмове ділення і множення багатоцифрових
чисел. Знаходження значень виразів. Розв’язування текстових задач.
1. Хвилинка каліграфії
Запишіть усі числа, які побачили.
•- Довжина кордону України 6500км,
• -
В Україні 73000 річок
•-20000
озер
•- Найвища вершина Кримських гір (Роман-кош) – 1545м,
•- Найвища вершина Карпатських гір – (Говерла) – 2061м
2. Виконай ділення . Перевір результати множенням.
818 : 2 468 : 6 608 : 8
(Працюємо з підручником Богдановича)
3. Розв'яжи приклади. с.134, №910 (1, 2), с.122 №820 (1,2) .
4. Розв'яжи задачу. с.32, №218.
1ц (центнер) = 100 кг
8 ц = 800 кг.
Накресліть схему і розв'яжіть задачу, склавши рівняння.
5. Галявинка –Розумника
•Що важче: кілограм борошна чи кілограм заліза?
•Коли гусак стоїть на двох лапках, його маса 4 кг. Яка маса
гусака, якщо він стане на одну лапку?
•Ціна книжки 31 грн. Книжка дорожча за обкладинку на 11 грн.
Визначити ціну книжки.
6. Дом. завд. с. 124 № 829.
Українська мова
Тема. Граматична основа речення. Взаємний зв'язок між підметом і присудком.
1. Хвилинка каліграфії.
Пограймося!
Напишіть правильні з'єднання (1рядочок на вибір).
2. Перегляньте відео.
3. Виконайте вправу 247. ( Поміркуйте разом з друзями - розумниками).
Запишіть у зошит за зразком:
Тремтить ( що? ) берізка;
берізка ( що робить? ) тремтить.
4. І знову пограймося! Але спочатку повторіть правило на с.42.
5. Виконайте вправу 250 (письмово).
6. Домашнє завд. Вправа 251.
Природознавство
Тема уроку. Пристосування тварин до життя в різних умовах. Екскурсія в природу.
Завдання.
Переглянути відео за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=IgQ5oitVeT8
https://www.youtube.com/watch?v=0dH5v9nG4fA
https://www.youtube.com/watch?v=LrZxasU4tGY
Прогулянка в природу. Спостереження за тваринами навесні.
Читання
1. Розчитування.
2. Прочитайте оповідання (с.112 – 116).
почула дівчина крізь сон, коли відпочивала на березі моря.
віддячити?
з дівчиною?За що вона хотіла розказати цю новину.
вуючи придумані заголовки.
Запишіть усі числа, які побачили.
•- Довжина кордону України 6500км,
• -
В Україні 73000 річок
•-20000
озер
•- Найвища вершина Кримських гір (Роман-кош) – 1545м,
•- Найвища вершина Карпатських гір – (Говерла) – 2061м
2. Виконай ділення . Перевір результати множенням.
818 : 2 468 : 6 608 : 8
(Працюємо з підручником Богдановича)
3. Розв'яжи приклади. с.134, №910 (1, 2), с.122 №820 (1,2) .
4. Розв'яжи задачу. с.32, №218.
1ц (центнер) = 100 кг
8 ц = 800 кг.
Накресліть схему і розв'яжіть задачу, склавши рівняння.
•Що важче: кілограм борошна чи кілограм заліза?
•Коли гусак стоїть на двох лапках, його маса 4 кг. Яка маса
гусака, якщо він стане на одну лапку?
•Ціна книжки 31 грн. Книжка дорожча за обкладинку на 11 грн.
Визначити ціну книжки.
6. Дом. завд. с. 124 № 829.
6. Дом. завд. с. 124 № 829.
Українська мова
Тема. Граматична основа речення. Взаємний зв'язок між підметом і присудком.
1. Хвилинка каліграфії.
Пограймося!
Напишіть правильні з'єднання (1рядочок на вибір).
2. Перегляньте відео.
3. Виконайте вправу 247. ( Поміркуйте разом з друзями - розумниками).
Запишіть у зошит за зразком:
Тремтить ( що? ) берізка;
берізка ( що робить? ) тремтить.
4. І знову пограймося! Але спочатку повторіть правило на с.42.
5. Виконайте вправу 250 (письмово).
6. Домашнє завд. Вправа 251.
Природознавство
Тема уроку. Пристосування тварин до життя в різних умовах. Екскурсія в природу.
Завдання.
Переглянути відео за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=IgQ5oitVeT8
https://www.youtube.com/watch?v=0dH5v9nG4fA
https://www.youtube.com/watch?v=LrZxasU4tGY
Прогулянка в природу. Спостереження за тваринами навесні.
Природознавство
Тема уроку. Пристосування тварин до життя в різних умовах. Екскурсія в природу.
Завдання.
Переглянути відео за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=IgQ5oitVeT8
https://www.youtube.com/watch?v=0dH5v9nG4fA
https://www.youtube.com/watch?v=LrZxasU4tGY
Прогулянка в природу. Спостереження за тваринами навесні.
Немає коментарів:
Дописати коментар