Середа, 22 квітня
1. Математика.
Тема. Ознаки подільності на 25. Знаходження значень числових виразів.
Запам'ятай!
Щоб число поділилося на 25, потрібно, щоб дві останні цифри числа ділилися на 25.
34825 .ділиться на 25, бо 25 : 25;
17250 ділиться на 25, бо 50 : 25;
9375 ділиться на 25, бо 75 : 25;
46200 ділиться на 25, бо 100 : 25 ( у 100 два нулі);
6310 не ділиться на 25, бо 10 не ділиться на 25.
- Перегляньте відео і пригадайте ознаки подільності чисел 2, 5, 10, 4, а також 25.
Висновок
Щоб число поділилося на 2. 5, 10 потрібно дивитися на останню цифру числа.
Щоб число поділилося на 4 чи на 25 потрібно дивитися на дві останні цифри числа.
- Виконати завдання з підручника Е.Александрової
№460 (усно), №459 (числа записати у три стовпчики: у 1-ий числа, що діляться на 4, у 2-ий - що діляться на 25, у 3-ій - що числа-пастки), №465, 466(обчислити).
- Знайти значення виразів №481(1 рядок)(не забувай про порядок дій).
- Обчислити периметри правильних фігур №486 (правильні фігури - це фігури, у яких усі сторони рівні).
Підказка: периметр - це сума довжин всіх сторін фігури.
Периметр трикутника - Р = a*3;
периметр квадрата - Р =а*4;
периметр шестикутника - Р =а*6.
2. Українська мова.
Тема.Розвиток зв'язного мовлення. Переказ тексту за складеним планом.
- Скласти речення, з'єднуючи однорідні члени речення сполучниками.Вправа 296.
Зразок. Історії в книзі кумедні і повчальні.
- Переказ тексту за складеним планом. Вправа 295.
1) Переставте частини так, щоб вийшов текст.
2) Складіть план тексту і запишіть його в зошит.
3) Прочитайте текст ще двічі і запишіть його за планом так, як запам'ятали. Не забувайте кожну частину писати з абзацу.
Переказ
Заголовок
План
1. ..........................................
2. ..........................................
3. ..........................................
На зеленій гілочці пташка співала. ..................
4) Перевірте написане. Поставте де потрібно коми.
3. Читання.
Тема. М.Павленко.Несподіване знайомство.
- Прочитайте уважно оповідання.
- Дайте письмові короткі відповіді на запитання.
1. Чому посварилися сестрички? (Вони від нудьги штовхали одна одну).
2. Хто сказав слова: "Чи не втекти вам, дівото, з дому?"
3. Де сидів Домовичок?
4.Що попросив Домовичок принести йому?
5. Що спочатку намалювали дівчата на дзеркалі? А що потім?
6. З чого у Домовичка була борода?
7. Яким був Домовичок? Знайдіть його опис і запишіть.
8. Куди з нудьги подався(помандрував) Домовичок?
9. Як Домовичок опинився в дзеркалі?
10. Чому так дивно розмовляв Домовичок?
11. Чи захотіли дівчатка втікати з дому?
12. Чи сподобався вам Домовичок? Чому?
4. Образотворче мистецтво.
Завдання. Намалювати декорацію до театральної вистави.
Немає коментарів:
Дописати коментар