Середа, 29 квітня
1. Математика.
Тема. Розв'язування прикладів, задач, рівнянь з використанням ознак подільності чисел.
Виконати завдання "Перевір себе!"(с.100 -101).
Щоб виконати завдання потрібно знати ознаки подільності чисел.
Пригадайте!
Якщо остання цифра числа 0, 2, 4, 6, 8 (парне число), то число поділиться націло на 2.
(Наприклад. 3750, 5012, 47894, 91606, 25738 ...).
Якщо остання цифра числа 0 або 5, то число поділиться націло на 5.
(Наприклад. 3750, 5010, 47895, 2573 5...).
Якщо дві останні цифри числа діляться на 4, то і все число ділиться націло на 4.
(Наприклад. 3704, 50108, 478912, 16048, 57352...).
Якщо дві останні цифри числа 25, 50, 75, 00, то і все число ділиться націло на 25.
(Наприклад. 37500, 50125, 478950, 916075, ...).
Якщо сума цифр числа ділиться на 3, то і все число ділиться на 3.
(Наприклад. 4362 ділиться на 3, бо 4 + 3 + 6 + 2 = 15 : 3).
Якщо сума цифр числа ділиться на 9, то і все число ділиться на 9.
(Наприклад. 4365 ділиться на 9, бо 4 + 3 + 6 + 5 = 18 : 9).
Завдання 3. Міркуй так:1) Щоб число поділилося на 6, потрібно щоб воно ділилося і на 2, і на 3. Число 3724 - парне, тому ділиться на 2. Сума цифр 3 + 7 + 2 + 4 = 16 - не ділиться на 3. Значить, 3724 олівців не можна розкласти у коробки по 6 штук і ділення у стовпчик виконувати не потрібно.
Завдання 4. Міркуй так:
1) Цифри не повинні повторюватися. Значить, на 2 діляться числа : 246, 264, 426,...
Завдання 5. Міркуй так:
а) Число 435 - непарне, значить, мама сплатити купівлю тільки двогривневими купюрами не може.
2. Украінська мова.
Тема. Навчальний диктант. Лісник.
- Бути всім дітям готовими до прийняття голосового повідомлення у класній вайбер-групі об 11 год.
- Над диктантом працюємо 4о хв. Потім зразу ж фотографуємо роботу і пересилаємо учителю.
- До 12 год всі повідомлення мають бути надіслані.
3. Читання.
Тема. Композиція твору. С.Грицюк. Прудкий вітерець.
Композиція від латинського слова компонезе - складати, поєднувати.
Побудова твору - це його композиція.
Завдання.
- Прочитати вірш С.Грицюка "Прудкий вітерець", с.146-147.
- Дати відповіді на запитання на с.147.
- Навчитися виразно читати вірш і виставити свої виступи у класній вайбер-групі.
4. Образотворче мистецтво.
Завдання. Виконати зображення бутафорії для однієї з вистав за зразком.
Немає коментарів:
Дописати коментар