пʼятниця, 4 грудня 2020 р.

Дистанційне навчання

 П'ятниця, 4 грудня

Українська мова

Тема. Відмінювання іменників. Давальний відмінок.

1. Що я знаю про відмінювання іменників?

  • Повторити правила на с. 71, 72, 74,75, 76.
  • Пригадайте назви відмінків та питання до них. Попрацюйте з таблицею або перегляньте відео до уроку за 1 грудня.

2. Виконання вправи 149, с.76.
  • Виконати усно за зразком:
Присвятив (чому?) місту - закінчення -у;
дала (кому?) синові - закінчення -ові;
і так далі.
  • Виконати завдання вправи те, що внизу. Записаити реченняу групи.
  • Попрацювати над правилом на с.77.
3. Паралельні закінчення іменників у давальному відмінку.
(Н.в.) брат - (Д.в.) братові, брату;
(Н.в.) учень - (Д.в.) учневі, учню;
(Н.в.) герой - (Д.в.) герєві, герою.
  • Запиши за цим зразком слова батько, дідусь, товариш, учитель, лікар. Виділи у кожному слові закінчення.
4. Перевір себе!
Вправа 152, с.77-78.

Логіка  

Тема. Поділ понять.

1.Поділ поняття - це логічна операція, за допомогою якої розкривається обсяг родового поняття через перелік його видів.

  • Наприклад, гриби поділяються на їстівні та неїстівні.(Ми здійснили поділ поняття ГРИБИ).

Слово гриби - це основа поділу;

слова їстівні та неїстівні - члени поділу.

Слово гриби(основа поділу) зі словами  їстівні та неїстівні (членами поділу) - сумісні поняття.

Слова  їстівні та неїстівні  - несумісні поняття.

2. Завдання.

Чи правильно здійснено поділ понять?

  • Дієслова бувають теперішнього та майбутнього часу.

Ні. Здійснено неповний поділ. (Дієслова бувають теперішнього, майбутнього і минулого часу).

  • Термометри бувають із ртуттю, для вимірювання температури повітря та води.
Неправильно. Потрібно було виконати так :

  • Термометри бувають із ртуттю, зафарбованим спиртом та іншою рідиною.
Або
  • Термометри бувають для вимірювання температури повітря, тіла, води.
3. Виконати завдання у зошиті, с.13-14.

Читання  

Тема. Поезія. Епічні вірші.

1. Перевірка домашнього завдання.(Бути готовими підключитися он-лайн).

2. Мовленнєва розминка. (За матеріалом попереднього уроку).

3.Що я знаю про поезію?

Повторити правила на с.53,55. Навести приклади ліричних віршів.

4. Епічні вірші.

  • Робота над віршем Ю.Кругляка "Дзвін-гора",с.59-61.(Прочитати вірш, дати відповіді на запитання).
  • Ознайомлення з правилом на с. 61. Вивчення правила напам'ять.
  • Робота над віршем О.Білаша "Прадавня легенда мого діда",с.62.(Прочитати вірш, дати відповіді на запитання).
5. Завдання .
Навчитися виразно читати вірші, розуміти прочитане.

  Образотворче мистецтво  

Тема. Місто мрій.



Виконати завдання в альбомі на с.22-23.

Створити образ будинку своєї мрії.

Немає коментарів:

Дописати коментар