пʼятниця, 15 травня 2020 р.

Дистанційне навчання, 15 травня

П'ятниця, 15 травня 

1. Українська мова.

Тема. Складні речення зі сполучниками що, щоб, коли, тому шо, якщо, поки. 

  • Перевірка виконання за 13 травня.

Вправа 315.

Потрібно було виписати друге речення 

  • дві граматичні основи:тарілка була  і дівчинка плавала; ластівка прожила і дівчинка доглядала; 

 і п'яте речення 

  •  ластівка прожила і дівчинка доглядала.
Не потрібно виписувати перше речення, бо це просте з однорідними членами речення ( один підмет Дюймовочка ,  присудки однорідні, всі відносяться до підмета Дюймовочка (що робила?) спала, гралася - одна  граматична основа).

Вправа 318.

  • 1. Коли хмари пливуть високо, погода буде добра. 2. Ластівки заходилися лаштувати гнізда, тому що настало стійке тепло. 3.Якщо з берези тече багато соку, літо буде дощове.

Робота над темою уроку.

  • Повторіть правила на с. 82, 89, перегляньте попередні відео  (12 і 13 травня) про те, яка різниця між складним і простим реченням.
  • Виконати вправу 319 (усно),с.89.
  • Виконати вправи 310, с.84, 321, 322, с.90-91 (письмово).

Не забувай ставити розділові знаки.

Перед сполучниками а, але, що, щоб завжди ставляться коми. 


2. Логіка.

Виконати завдання в зошиті, с. 33 - 37.

Не забувайте: щоб виконати ці завдання, потрібно робити записи (таблиці, малюнки, схеми) і декілька разів перечитувати умову задачі частинами.


3. Читання.

Мовно-логічна розминка.


Завдання до тексту Ю.Ярмиша.Летюче дерево, с.151-155.

  • Пригадайте і прочитайте у підручнику пояснення що таке композиція твору, с.150-151.
  • Прочитайте оповідання Юрія Ярмиша "Летюче дерево".
  • Знайдіть і прочитайте частину, яка буде експозицією твору, зав'язкою, кульмінацією, розв'язкою. (Якщо буде важко, звернися до підручника на с.150-151). 
  • Прочитайте текст, можливо, і не раз, поділіть на частини .
  • Складіть план тексту і запишіть його до зошита з читання.
  • Навчіться переказувати за планом.




Немає коментарів:

Дописати коментар